Klubmodul henter siden
Klubtræningstur uge 42 til Tyrkiet
Tilmeldingsfrist er overskredet

Klubtræningstur til Side, Tyrkiet - for alle* klubbens medlemmer (årgang 2013 og ældre)

Hermed invitation til klubbens juniorer (både tennisskole- & turneringsspillere) samt til klubbens motionister og senior holdspillere.

I inviteres alle med til klubtræningstur til Tyrkiet - det er i Side, og turen afvikles i efterårsferien (uge 42).

Med som trænere på turen er pt. Joachim Bengtsson og Frederik Hausner - dertil kommer yderligere, såfremt der er tilmeldinger til det.

På turen rejser både juniorer og seniorer sammen - men til den daglige træning deles spillerne op, så de passer både niveau- og aldersmæssigt. Det er en tur for alle medlemmer i klubben - uanset niveau og uanset alder. Vi håber blot på, at mange fra FTK har lyst til at følge med i en uge til sydens sol :-)

Priserne er som følger:
- 9.949,- for enkeltværelse
- 8.349,- for 2-mandsværelse (pr. person)
- 8.149,- for 3-mandsværelse (pr. person)

Med i prisen får du:
- All-inclusive på hotellet (7 overnatninger)
- 4x 2 timers træning i fem dage (derudover også 1 træningspas på både ankomst- og afrejsedagen)
- Udflugt midt på ugen til byen med bus (samt mulighed for at tilkøbe andre aktiviteter på hviledagen, såsom rafting, buggy, jeep safari, zip-line osv.)
- Transfer til/fra lufthavn (ca. 45 min. kørsel)
- Samt flybillet så vi alle flyver samlet

Flytiderne er som følger (bemærk lidt ”skæve” flytider – dette er valgt grundet en lavere pris på billetterne):
- Fly den 14. oktober fra København kl. 01:20 ankomst Antalya kl. 06:00
- Fly den 21. oktober fra Antalya kl. 21:25 ankomst København kl. 00:20
- 20 kg. bagage + 5 kg. håndbagage inkluderet

Ang. forældredeltagelse: Det er muligt for forældre at følge med på turen (prisen er samme som ovenstående).

Senest fredag den 5. april skal I melde tilbage, hvis I ønsker at deltage på turen - det gør I via dette event.

Efter tilmeldingsfrist opkræves 1. rate på ca. 2000,- (svarende til 250 Euro). Resten betales senere.

I kan læse mere omkring hotellet ved at klikke lige her

Kontakt Frederik på hausner@farumtennis.dk ved eventuelle spørgsmål.

*Turen er for U12 spillere og ældre - svarende til årgang 2013 og ældre.

Tilmeldte
1 /25
Tilmeldingsfrist
05.04.2024