Vi er per midt september 2017 gået i gang med helt at ombygge vores Klubmodul informationssider, i erkendelse af at mange af informationerne er utidssvarende. Det vil desværre nok tage nogen tid, men kontakt os i mellemtiden hvis du ikke er sikker, og har brug for uddybende svar. Se kontakinformationer her. Husk også du kan finde mere information på vores hjemmeside, som du finder her.

Betaling og sikkerhed med Dankort

Her kan du læse om sikkerheden for dine Dankortoplysninger
Ved at betale kontingent over Klubmodul udleverer du ikke dine Dankortoplysninger til Klubmodul og heller ikke til Farum Tennisklub. Dine Dankortoplysningerne (eller kreditkort) bliver opbevaret af Quickpay, som er det samme firma, som håndterer alle kortoplysninger fra f.eks. Storebæltsbroen, når folk betaler ved overfarten der. Dine data er derfor godt beskyttet hos Quickpay.

Udtræk af sikkerheden i Quickpay:
Betaling med kreditkort via QuickPay sker via en Nets godkendt og PCI-certificeret betalingsløsning. QuickPay betalingsløsningen benytter SSL-kryptering i kommunikationen med Nets. Ligeledes benyttes SSL-kryptering i kommunikationen mellem kunderne og serveren, hvor QuickPay er placeret. Dette betyder, at alle oplysninger, der sendes over internet, er krypteret med et sikkerheds-certifikat. Dette gør, at det ikke er muligt for uvedkommende at opsnappe informationer om kundernes kreditkort. QuickPay er som en af de relativt få danske betalingsgateway fuldt PCI-certificeret.
Du kan læse mere her: http://quickpay.dk/features/security/

Hvis du absolut ikke vil give dine Dankort oplysninger eller ikke har et Dankort
Når du betaler igennem Klubmodul med dit Dankort, letter du det administrative arbejde for klubbens frivillige. Vi anbefaler derfor at alle betaler igennem Klubmodul. Hvis du absolut insisterer på at betale til klubbens konto betyder det en meget besværlig administrativ procedure, som inkluderer 3 personers frivillige arbejde, for at kontere betalingen korrekt. Det var netop dette vi gerne vil undgå med Klubmodul.

Men hvis du alligevel ikke vil betale over Klubmodul, så kan du indbetale kontingentet på Farum Tennisklubs driftskonto i Nordea. Send en mail til medlemsadministration@farumtennis.dk så sender vi kontonummeret. Efter indbetaling kan du sende kvitteringen til samme mail, så kan vi oprette dit medlemskab. Vi giver dig besked når det er oprettet.

Husk at du også kan vælge at betale igennem Klubmodul for herefter at gå ind og slette dine Dankort oplysninger under ”mine tilmeldinger”.

Administrationsgebyr
På nuværende tidspunkt opkræver vi ikke et gebyr for den manuelle håndtering, men dette overvejes for fremtiden.

Gebyrer ved betaling med Dankort.
Det er 100% gebyrfrit at betale med Dankort.

Betaling med kreditkort
Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt, men vi forventer at kunne tilbyde denne betalingsform i den nærmeste fremtid, når vi har undersøgt mulighederne. Ofte er kreditkort belagt med et gebyr for klubben og det ønsker vi umiddelbart ikke at påtage os.