Vintermedlem
Der kræves medlemskab for at booke baner. Vil du kun spille om vinteren eller booke indendørsbaner om sommeren (mod betaling) kan du melde dig ind som Vintermedlem.

Kontingent for Vintermedlemmer opkræves samtidig med alle andre kontingenter pr. 1/5 og gælder frem til 30/4, da dette foregår automatisk.

Vil du vente med at betale til senere, skal du melde dig ud nu og melde dig ind igen ved at betale kontingent inden den 20/8. Herefter vil der være et gebyr ved indmeldelse.

Et Vintermedlemskab giver kun ret til at booke indendørsbaner og kræver ekstra betaling pr. banetime.

Hvis holdkampe, arrangementer eller andet skal bruge banen af forskellige årsager, såsom regnvejr, har et vintermedlem ikke nogen form for krav på banen.

Hvis vi eventuelt aflyser din banebooking vil betalingen blive refunderet.

Vintermedlemmer må under ingen omstændigheder booke udendørsbaner. En booking af en udendørsbane vil kunne betyde bortvisning, med tab af medlemskab og uden refundering af indbetaling.

Hvis du ønsker at blive helårsmedlem, skal du melde dig ud som Vintermedlem og den 1/5 kan du igen melde dig ind ved at betale for den kontingenttype du ønsker og betale med dit Dankort.

Der ikke gebyr på indmeldelse før den 10/5.