Kontingent & Medlemskab
Alle der ønsker at bruge klubbens baner skal være medlem og dermed betale kontingent.

Hvis du ønsker at blive medlem, beder vi dig om at oprette din profil ved at indtaste dine data i systemet.

Det gøres helt enkelt ved at du klikker på knappen "Opret profil" i venstre menu. Når du har oprettet din profil skal du betale kontingent ved at logge ind og vælge ”Kontingent” i topmenuen. Herefter fremkommer en boks, hvor de forskellige medlemstyper og tilhørende kontingentsatser fremgår. Den relevante medlemstype vælges ved at trykke på kontingent-beløbet, hvorefter der fremkommer en side, hvor betaling med dankort kan gennemføres - og medlemskabet med dets mange muligheder er på plads!

Medlemskab løber fra 1. maj til 30. april og kontingent priser fremgår af Klubmodul og af klubbens hjemmeside. Lige op til 1/5 kan du ikke melde dig ind som nyt medlem, da Klubmodul gør klar til at trække kontingt fra de eksterende medlemmer og sæsonen åbnes.Så hav tålmodighed og meld dig ind den 1/5 eller derefter.

Er du medlem og kontingent skal fornyes, vil du modtage en mail med følgende tekst:

Dit medlemskab af Farum Tennisklub skal fornyes den 1. maj 201X og er derefter gældende til den 30. april 201X.

Du ønsker fortsat at være medlem af Farum Tennisklub
Så hæver vi et beløb gennem Klubmodul svarende til din kontingenttype (Senior/Junior/Vinter etc.) næste gang den 1. maj 201X, på dit Dankort.

Det eneste du skal gøre er at tjekke at dine Dankort kortoplysninger er valide (se nedenfor).

Jeg er vintermedlem
Hvis du fortsat ønsker at være vintermedlem og kunne booke indendørs baner både sommer og vinter (mod betaling), skal du også betale kontingent pr. 1. maj 201X. Vi vil hæve et beløb svarende til din kontingenttype.

Hvis du som Vintermedlem ikke ønsker at betale kontingent pr. 1. maj 201X skal du melde dig ud inden den 30. april 201X (se nedenfor hvordan du gør dette). Du kan så vælge at melde dig ind igen inden den 20/8 for at undgå gebyr, herefter vil der være gebyr jf. afsnit om ”Udmeldelse”.

Udmeldelse
Hvis du ikke ønsker at fortsætte medlemskab af Farum Tennisklub, skal du selv melde dig ud i Klubmodul inden den 30. april 201X. Du melder dig ud ved at logge ind i Klubmodul og gå ind under "mine tilmeldinger" og vælge ”Klik her for at stoppe medlemskab”.

Hvis du senere ønsker at være medlem vil der blive påført et indmeldelsesgebyr gebyr på kr. 150 for juniorer og kr. 250 for seniorer (priser for 2021/2022). Der skal ikke betales gebyr før efter den 10/5.

Tjek at dine Dankort oplysninger er valide
Du tjekker dine oplysninger ved at logge ind i Klubmodul og gå ind under "mine tilmeldinger" og se om der står en fejl med en besked om, at ”du skal opdatere dine kortoplysninger nu”. Hvis ikke du ser denne fejl er dine kort oplysninger OK og du skal ikke gøre noget.

Hjælp, jeg blev ikke udmeldt
Hvis du ved en fejl ikke blev udmeldt i tide og ikke har anvendt tennisanlægget i perioden, refunderer vi gerne dit kontingent indtil den 15. maj 201X. Vi tager dog et administrations gebyr på kr. 250,-.

Mine Dankort oplysninger var ikke valide
Hvis du ikke automatisk blev trukket kontingent pr. 1. maj 201X fordi dine Dankort kortoplysninger ikke var valide, kan du selv melde dig ind ved at betale kontingent igennem Klubmodul. Dette kan gøres gebyr frit indtil den 10. maj 201X.

Herefter vil der være gebyr på kr. 150 for juniorer og kr. 250 for seniorer (priser for 2021/2022).