Ny-medlemstræning (12 gange)
INDENDØRSSÆSONEN 2017/18. Køb af træning for 12 træningssessioner. Kr. 25,- per gang, i alt kr. 300,-.

Tilbuddet gælder kun nye medlemmer, der har meldt sig ind som helårsmedlemmer (der prismæssigt stort set er identisk med vores vintermedlemsgebyr). Man skal starte forløbet senest 6 måneder efter datoen for sin indmeldelse, for at kunne benytte sig af dette tilbud.

Denne træning er helt gratis i udendørssæsonen. Indendørs bliver vi nødt til at opkræve et lille omkostningsgebyr til at dække baneleje (der betales ikke baneleje udendørs). Skulle noget af træningsforløbet strække sig ind i udendørssæsonen (der jo er gratis), bliver det resterende beløb af forløbet krediteret. Omvendt, skulle noget af et 12-ugersforløb startet udendørs, række ind i indendørssæsonen, vil man blive opkrævet kr. 25,- for det antal gange der er tilbage af forløbet. Det er naturligvis helt frivilligt om man vil fortsætte indendørs, eller blot stoppe det gratis udendørsforløb.

Når du køber denne træning, starter du dit 12-ugers forløb den efterfølgende søndag. Tilmeldingen gælder derefter de næste 12 gange i træk, denne ny-medlemstræning afholdes. Forløbet kan ikke sættes på pause.

Der kan maks. være 10 deltagere på træningen per gang. Holdet kl. 12-13 er for begyndere, holdet kl. 13-14 er for mere erfarne tennis- eller boldspillere. Du kan sagtens skifte hold i løbet af forløbet, når du og træneren er enige om skiftet.

21.04.2018
23.09.2017 kl. 12.00 - 21.04.2018 kl. 14.00