Juniortræning, Rate.2, 2017-18
INDENDØRSSÆSONEN 2017/18. Køb af træning i det ønskede antal træningstimer per uge. Man binder sig til at betale for hele sæsonen, der er på 24 uger. Sæsonen er kun betalingsmæssigt opdelt i 2 rater á 12 uger (også kaldet betalingssæsoner).

1. rate betales inden træningsstart i slut september. Næste rate for de sidste 12 uger, bliver opkrævet slut december 2017. Bemærk at prisen bliver sat ned hver anden uge, så den reflekterer det færre antal træningsuger tilbage af betalingsperioden.

Betaling første gang, dvs. før din træning starter
Første gang du skal betale for din træning (i den enkelte betalingssæson), skal du vælge 2 ydelser samtidig :
1) Du skal ALTID vælge : Basisgebyr, SKAL vælges FØRSTE gang.
2) Derudover vælger du ydelsen for det antal timer du skal træne ugentligt. Du kan se antallet af timer du træner, på træningsplanen ved at trykke her

Efterfølgende betaling for ekstra træning
Hvis du i løbet af sæsonen ønsker mere træning, og dette er aftalt med trænerteamet, betaler du også for denne ekstratræning her. Du skal nu blot vælge det antal timer du nu træner ekstra om ugen, og ikke andet.

Andet
Der er også en ydelse, der hedder Gebyr for FamilieTennis til Juniortræningen. Du skal kun vælge denne ydelse, når du efter aftale med trænerteamet, i løbet af sæsonen går fra kun at træne på FamilieTennis-træningen, til også at træne på Juniortræningen (hvor grundgebyret er højere). Hvis du samtidig forøger antallet af træningstimer, skal du dog også vælge det ekstra antal timer du nu træner, og betale det samlede beløb.

21.04.2018
23.09.2017 kl. 00.00 - 21.04.2018 kl. 00.00