FYS-klubben, Mandage
SOMMERSÆSONEN 2018. Tilbring mandagen med at komme *I Form med Frederikke*. Hver mandag kl.18:10 - 19:00.

Køb af deltagelse i FYS-klubben. 11. gange a kr. 20,-, i alt kr. 220,- for sæsonen. Prisen nedsættes kr 20,- per uge, for at reflektere det lavere antal resterende gange.

Denne træning følger klubbens træningssæsoner. For sommeren 2018, bliver det til 11 gange udendørs (7 gange inden, og 4 gange efter sommerferien). Første gang for træningen er mandag 7. maj 2018. HUSK - Du kan altid komme 2 gange først, og deltage gratis. Dette for at finde ud af om denne træning er noget for dig, før du tilmelder dig.

Indholdet
FYS-klubben styres af vores dygtige elitespiller Frederikke Uhrskov - 1. single på klubbens 1. divisionshold. En vigtig del af Frederikkes vej til den absolutte top i dansk tennis, har netop været en meget målrettet fysisk træning. Frederikkes filosofi er at fysiske udfordringer skal være sjove! Og at det skal dyrkes med vennerne.

Udover 2-3 km løbetræning, bliver der trænet især styrke- men også koordinations- balance- og reflekstræning. Det er ofte via sjove små konkurrencer/udfordringer. Du gennemfører træningen helt til de grænser du selv sætter sammen med Frederikke.

Hvem kan og bør deltage?
Denne træning er for alle medlemmer over 12 år. Er du yngre, skal du først kontakte Sportschefen omkring deltagelse

Mødested
Ved trappen i indendørshallen om vinteren, og i klubhuset udendørs. Vi har naturligvis selvlysende veste til alle når vi løber på offentlige vej om aftenen, men forsøger altid at løbe væk fra hovedveje.

Medbring
Udendørs løbesko, drikkedunk &passende tøj til udendørs løb.

Hvis du har spørgsmål til træningen, kontakt vores Sportschef, Henriette Kjær Nielsen, på sportschef@farumtennis.dk.
03.09.2018
07.05.2018 kl. 18.10 - 03.09.2018 kl. 19.15