Spil, Spis & Quiz for Voksenspillere 13.JUN.18
Køb af deltagelse i Spil, Spis & Quiz (SSQ) for Voksne kl. 18-20, 13. juni 2018.

Vi starter med en times tennisspil og -lege, og bagefter spiser vi lækker mad fra FTKs sponsor, Copenhagen Gourmet.

Vi slutter af med at teste vores tennisviden i en lille underholdende quiz. Så det er her, du kan brillere med din paratviden - eller måske lære noget nyt. Og der er gode præmier at vinde, fra vores sponsor Z & Match.

Quizzen laves i Kahoot, så du skal tage din smartphone med. Det er også en fordel, hvis du har downloadet appen "Kahoot! - Play Learning Games" på forhånd, så du er klar til at quizze. Hvis du ikke har en smartphone, eller du ikke har lyst til at spille på den, kan du sagtens være med alligevel - man må meget gerne spille i hold.

Arrangementet afholdes af motionistudvalget, og spørgsmål kan rettes til Anette Nørbalk, på anette.n@gmail.com
14.06.2018
13.06.2018 kl. 18.00 - 13.06.2018 kl. 20.00