Veteran-/Voksenholdtræning, Træningsgebyr 2018
SOMMERSÆSONEN 2018. Køb af træning i det ønskede antal træningsgange, tirsdage. Man betaler for hele sæsonen, der fra sæsonstart er på 12 uger. Første træningsdag er tirsdag 8. maj 2018, og sidste træningsdag er tirsdag 4. september 2018.

Tilmelding til træningen
Tilmeldingen er slut, og skulle være foretaget inden træningen startede. Kontakt dog den ansvarlige træner, Henriette Kjær Nielsen på sportschef@farumtennis.dk, hvis du har lyst til at deltage. Der forekommer en gang i mellem skader blandt deltagerne, og hvorefter et evt. bytte kunne foranlediges.

Betaling
Du skal blot vælge beløbet, der matcher det antal gange du allerede er på træningsplanen. Du kan tjekke den gældende træningsplan HER. Du skal først være medlem, for at kunne betale træningsgebyrer. Du tjekke de gældende medlemskontingenter HER.

Læs mere om træningen på vores hjemmeside (siden er dog i skrivende stund ikke helt opdateret, det arbejdes der på)

Hvis du har spørgsmål til betalingen, kontakt Klubmanageren på klubmanager@farumtennis.dk.
04.09.2018
15.05.2018 kl. 19.30 - 04.09.2018 kl. 21.00