Vi er per midt september 2017 gået i gang med helt at ombygge vores Klubmodul informationssider, i erkendelse af at mange af informationerne er utidssvarende. Det vil desværre nok tage nogen tid, men kontakt os i mellemtiden hvis du ikke er sikker, og har brug for uddybende svar. Se kontakinformationer her. Husk også du kan finde mere information på vores hjemmeside, som du finder her.

Frikortsordning

Ordningen vil blive fulgt tæt både af bestyrelse og UU og evalueres som det første i januar 2016.

Frikortsordningen ændres til rabatordningen pr.2/11-15 og evalueres pr.31/12-15.

Alle juniorspillere fra U10 og op, der deltager på træningen 2 eller flere gange kan booke baner til en af pris af 50kr.
Banerne der bookes under rabatordningen skal bookes med en spiller der er godkendt til rabatordningen (som beskrevet ovenfor). I særlige tilfælde kan forældre godkendes af cheftræneren til at booke med deres barn.
Cheftræneren skal ligeledes godkende gæstespillere, hvis spillere udefra klubben bruges som sparring på baner booket under rabatordningen.
Baner på rabatordningen kan bookes 48 timer før ønskede spilletidspunkt.

Der kan bookes max 1 time ad gangen.
Mandag-torsdag kan der bookes baner indtil kl.16, fredage og i weekenden hele dagen.

Du booker en bane ved at betale for den dag du skal booke (mandag-torsdag eller fredag - søndag), herefter booker du banen i det tidsrum du har betalt for.

Misbrug af ordningen medfører øjeblikkelig udelukkelse fra ordningen.