Vi er per midt september 2017 gået i gang med helt at ombygge vores Klubmodul informationssider, i erkendelse af at mange af informationerne er utidssvarende. Det vil desværre nok tage nogen tid, men kontakt os i mellemtiden hvis du ikke er sikker, og har brug for uddybende svar. Se kontakinformationer her. Husk også du kan finde mere information på vores hjemmeside, som du finder her.

Gæstespil
Som medlem kan du i Klubmodul booke en bane og når du skal vælge medspiller/makker, kan du vælge at betale for en gæst. Det koster kr. 50,- pr. time at spille med en gæst.

Det er naturligvis ikke tilladt at spille med en gæst uden at betale, så tag fat i support@farumtennis.dk hvis du ikke har kunne booke med en gæst, det er ikke OK blot at spille på banen.

Det er OK at spille med den samme gæst en enkelt gang eller to i løbet af en sæson. Ellers er det et medlemskab, gæsten har brug for.