Vi er per midt september 2017 gået i gang med helt at ombygge vores Klubmodul informationssider, i erkendelse af at mange af informationerne er utidssvarende. Det vil desværre nok tage nogen tid, men kontakt os i mellemtiden hvis du ikke er sikker, og har brug for uddybende svar. Se kontakinformationer her. Husk også du kan finde mere information på vores hjemmeside, som du finder her.

Vi vil naturligvis gerne kunne komme i kontakt med dig med vigtig information, men hvis du abslout ikke ønsker at modtage mails, kan du gøre følgende:

Nyhedsbreve
Hvis du ikke ønsker at modtage nyhedsbreve fra Farum Tennisklub, skal du logge ind og under din profil sætte et hak i "ønsker ikke nyhedsbrev"

Mails
Der kan være information fra FTK som ikke udsendes som et nyhedsbrev. Hvis du derfor har en mail adresse i systemet vil du stadig modtage disse mails. For helt at undgå at modtage mails fra FTK, kan du ændre din mailadresse til noget der ikke er en mail adresse.

Dette vil naturligvis betyde at du slet ikke vil modtage information fra FTK.