Ny-medlemstræning , Søndage
SØNDAGE I TIDSRUMMET KL 12-14. For voksne over 18 år, der er nye medlemmer indenfor det sidste år.
Gratis deltagelse, ingen tilmelding, bare møde op!

HUSK - DU SKAL IKKE TILMELDE DIG HER!

Er du nyt medlem af FTK indenfor det sidste år, kan du deltage gratis i ny-medlemstræningen 12 fortløbende gange. Træningen fortsætter dog indendørs efter samme retningslinjer, så din deltagelse er uafhængig af hvornår du bliver medlem af klubben.

Denne træning følger klubbens træningssæsoner. Første gang for træningen er søndag 6. maj 2018.

Hvem kan deltage
Alle helårsmedlemmer af FTK, der er meldt ind for første gang, indenfor det sidste år, og som er over 18 år.

Tidspunkt & Indhold
:: Hold 1 : Kl. 12.00 – 13.00 : Du har ikke har spillet før, eller har måske brug for at ’starte forfra’. Her lægges der mest vægt på tekniktræning. Du kan sagtens starte på dette hold, og så flytte til hold 2, når din erfaring tilllader det.
:: Hold 2 : Kl. 13.00 – 14.00 : Du er noget øvet, eller var, dengang du sidst spillede tennis. Her lægges der mest vægt på spilletræning.

Deltagelse på den gratis ny-medlemstræning, forhindrer ikke en i at deltage i klubbens andre (betalte) træningstilbud. Disse andre træningstilbud er i højere grad baseret på mindre træningshold, modsat denne træning, der typisk foregår på lidt større hold. Der reserveres det nødvendige antalt baner, afhængig af antallet af deltagere. Træneren er Truls.

Ikke nødvendig - vi klarer den på banen.

Hvis du har spørgsmål til træningen, kontakt den ansvarlige træner Truls Enghoff, på klubmanager@farumtennis.dk.

Læs mere om ny-medlemstræningen på vores hjemmeside (siden er dog i skrivende stund ikke så opdateret, det arbejdes der på)
02.09.2018
06.05.2018 kl. 12.00 - 02.09.2018 kl. 14.00
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'