Juniorudflugt til Bogø

Kære juniorer.

Vi har fået en fantastisk mulighed for at besøge Idrætsefterskolen Grønsund, hvor Amalie Skjold Hansen (vores tidligere træner) nu arbejder.

Vi har aftalt med Amalie, at vi kan komme og bo på efterskolen i én overnatning fra fredag den 12. maj til lørdag den 13. maj. Det vil være super, hvis man har mulighed for at ankomme til efterskolen imellem kl. 17-18.

Vi kommer til at "flytte ind" i et eller to af skolens undervisningslokaler, som så vil blive vores base og overnatningssted.

I løbet af den tid, vi er der, har vi fået lov til at bruge deres seks tennisbaner samt deres to padelbaner ubegrænset! Vi kommer derfor til at lave en masse sjov aktivitet på banen - selvfølgelig med en masse tab & vind også! De har desuden lys på hele deres anlæg, så der vil være mulighed for at spille om aftenen også, hvis man har lyst til det.

Vi vil om aftenen også sætte en film på og hygge med slik for dem, som har lyst til det.

Med i prisen på 250,- er følgende:
- Aftensmad fredag
- Aftenservering fredag (en kage + kop te)
- Morgenmad lørdag
- Frokost + frugt lørdag
- Aftensmad lørdag

BEMÆRK, at det er forældrenes eget ansvar at få kørt deres børn til/fra idrætsefterskolen (vi opfordrer til samkørsel, så alle biler fyldes op - det hjælper vi gerne med at koordinere). Der vil ikke blive arrangeret buskørsel (det bliver alt for dyrt), og vi tager heller ikke offentligt transport, da det vil tage alt for lang tid.

Om lørdagen vil der bl.a. blive arrangeret forskellige kampspil, hvor der også vil være mulighed for at udfordre nogle af eleverne på idrætsefterskolen, hvis man har lyst til det!

Udover tennis vil der også være mulighed for at hygge med brætspil, beachvolley, rundbold eller fodbold - men tennis (og padel) vil naturligvis være det primære.

Sidst på eftermiddagen om lørdagen vil der være mulighed for at tage en dukkert i havet for dem, som har lyst til det. Der vil selvfølgelig være flere voksne til stede, imens der bliver badet (kun muligt at bade på stranden med forældregodkendelse). Efter aftensmaden lørdag er der afhentning igen og kørsel hjem mod Farum.

Spørgsmål kan rettes til Frederik på hausner@farumtennis.dk

Tilmeldingsfristen er mandag den 24. april

08.05.2023