Voksenintroduktion LØR 11-12
Der er desværre ikke flere ledige pladser
Der er plads på ventelisten. Du kan tilmelde dig, når du er logget ind

VOKSENINTRODUKTION - til dig med lidt eller slet ingen tenniserfaring!

Dette hold afvikles lørdage kl. 11-12 - for at kunne tilmelde dig introduktionsforløbet, skal du først have oprettet din profil i klubmodul og tilkøbt "Prøvemedlemskab voksenintroduktion 2023" til 1 krone. Se her, hvordan du opretter din profil (det er også denne profil, du skal bruge til at booke baner med, hvis du vil gøre brug af dit prøvemedlemskab): https://farumtennis.dk/medlemsskab/
- Hvis du har udfordringer med at oprette en profil/melde dig til, så skriv til Frederik på hausner@farumtennis.dk

Voksenintroduktionsforløbene afvikles fra uge 18 til og med uge 21 – et forløb på 4x 1 time til dig, der aldrig har spillet tennis før, har meget lidt erfaring med det eller gerne vil igang igen efter en pause.

Til et voksenintroduktionsforløb bliver du introduceret til alle tennisspillets faser herunder tennisregler, og hvordan du slår de forskellige slag (forhånd, baghånd, serv, smash)…

Når du tilmelder dig forløbet, låner du en spritny ketcher, som er indkøbt til netop dette forløb. Vælger du at melde dig ind som seniormedlem efter (eller undervejs) i forløbet, får du denne ketcher til evigt eje. Ønsker du ikke at fortsætte, afleveres ketcheren tilbage til os, så vi kan bruge den som låneketcher fremadrettet.

Der er ingen forpligtelser forbundet med dette forløb – du får en introduktion til tennis, og ønsker du at fortsætte efterfølgende, er der mulighed for at komme på fortsætterhold*. Ønsker du ikke at fortsætte, kan du krydse af, at du nu har prøvet at spille tennis også.

Prisen for et introduktionsforløb er 295,- og inkluderer følgende:

- 4×1 times træning
Grillarrangement 2/6 med spil og mad
Gratis ketcher ved indmeldelse (seniorkontingent påkrævet)
Prøvemedlemskab fra maj måned til og med juli måned hvor der er mulighed for at booke baner og i selvsamme periode bruge den ketcher, I får udleveret ved forløbets start (bemærk, at et seniorkontingent er påkrævet, hvis man ønsker at deltage i træningstilbud, efter introduktionsperioden er afviklet. Prisen på kontingent reduceres desuden for hver måned, så man kun betaler for de måneder, hvor man reelt er medlem).

… pssst! Fredag den 2. juni afslutter vi desuden forløbet med et par timers spil på banerne for alle introduktionsforløbene efterfulgt af mad fra grillen. Altsammen inkluderet i prisen på 295 kroner!

* For at komme på fortsætterhold kræves et aktivt seniormedlemskab af Farum Tennis Klub.

06.05.2023
06.05.2023 kl. 11.00 - 27.05.2023 kl. 12.00