Vinsmagning, fællesspil og spisning

Kære seniorer,

Fredag den 9. juni er I alle inviteret med til socialt arrangement i samarbejde med Alverdens Vine.

Vi har skræddersyet en dejlig aften med god vin, lækker mad, høj sol og fællesspil på banerne ?

Kl. 17.30:
 Vi starter aftenen med et glas bobler og velkomst

Kl. 18 - 19.45: Der spilles doubler på seks baner med skiftende makkere og modstandere (man er på forhånd inddelt i niveau, så kampene bliver så jævnbyrdige som muligt. Dette angives ved tilmelding til arrangementet).

Kl. 19.45 - ??: Spisning i klubhuset, vin og MAX hygge!

Der er et begrænset antal pladser på 30, så hold jer endelig klar ved tasterne, når tilmeldingen åbner kl. 21.00 på onsdag den 17. maj.

Herunder kan I se, hvad menuen kommer til at bestå af:

Charcuterié

Chorizo Bellota Magno – Fra Chorizo kongen Alejandro i den østligste del af Duero dalen.

Embuchado de Lomo – Spansk lufttørret svinenakke, tilsmagt med hvidløg og paprika.

Salami Pavé – Fransk Rødvins Salami.

Laksemoussé – Varmrøget laks rørt op med Dild mayo, rødløg og knuste kapers.

Ostebord

Vesterhavs osten – 26 ugers modnet ren komælk, vi kender den, vi elsker den.

Fransk Landbrie - Klassisk skimmelost i rødkilts udgave.

Salater

Forårs kartoffelsalat – nye kartofler, lettere bagte med blancherede grønne asparges og ærter. Toppet med revet radiser og kraftig Senneps dressing.

Sommersalat – Blandet salater, meloner, jordbær og blåbær.

Til bordet

Brød, kiks, peberchips

Aioli, oliven tapenade, smør, græske oliven

I tilfælde af regnvejr rykker vi arrangementet indendørs – vi aflyser altså IKKE.

Spørgsmål kan henvendes til Frederik på hausner@farumtennis.dk

01.06.2023
09.06.2023 kl. 17.30 - 09.06.2023 kl. 23.59