Juniortræning KAMPTRÆNING orange, grøn & gul bold
Der er desværre ikke flere ledige pladser
Der er plads på ventelisten. Du kan tilmelde dig, når du er logget ind

Tilmelding til kamptræning Ude 2024

Holdnavn: Kamptræning for juniorer som spiller med orange, grøn og gul bold

Periode: 29. april 2024 - 16. september 2024

Hvad er kamptræning?
I år udbyder vi kamptræning for alle interesserede juniorer om mandagen. På dette træningshold er fokus at lære at spille kamp - samt at få trænet det! Vi vil på holdet løbende gennemgå alle reglerne, tale taktikker og mentale/personlige mål samt naturligvis prøve det hele af i praksis! Du kommer på dette hold til at få spillet rigtig meget kamp (single og double) både med og mod dine holdkammerater. Du lærer bedst at spille kamp ved rent faktisk at spille kamp.

Holdet er specielt oplagt for de spillere, som skal spille holdkampe i sommersæsonen. Her kan de sammen med deres øvrige holdkammerater øve at spille og træne sammen, inden de skal i kamp imod andre klubber.

Kamptræning er dog også for alle øvrige spillere, som synes det kunne være spændende at lære mere omkring det at spille kampe - og gerne vil få et større kendskab til det.

Spillerne indplaceres på træningstidspunkter, så det passer så jævnbyrdigt med niveau som muligt. Derfor bedes I ved tilmelding krydse de tidspunkter af, hvor jeres barn kan træne. Efter tilmeldingsfrist modtager I mail fra mig om, hvilket hold jeres barn er kommet på, så de bliver matchet så godt som muligt.

Alle spillere kommer naturligvis til at træne med andre børn, der spiller med samme boldtype som den, man træner med til dagligt.

Der er mulighed for at tilmelde sig kamptræning på følgende tidspunkter:
Kl. 14-15.20 (maks. 12 pladser) - orange/grøn/gul
Kl. 15.20-16.40 (maks. 12 pladser) - orange/grøn/gul
Kl. 16.40-18 (maks. 12 pladser) - orange/grøn/gul

Træner:

Frederik Hausner

Minimum antal solgte pladser for at holdet bliver oprettet: 6

Ferie og aflysninger:

Kristi Himmelfartsferie: Torsdag den 9. maj - fredag den 10. maj

Pinsedag: Søndag den 19. maj

2. pinsedag: Mandag den 20. maj

Grundlovsdag: Onsdag den 5. juni

Sommerferie: Mandag den 1. juli - søndag den 11. august

De nævnte dage er inkl.

Har du spørgsmål til træningen, så kontakt venligst Frederik på: hausner@farumtennis.dk

VIGTIGT: Er det hold, som du ønsker at træne på, udsolgt, så skriv til Frederik (hausner@farumtennis.dk) med netop dét hold som du ønsker at spille på. Så kan vi nemlig se, hvor der er stor interesse for træning, og på den måde kan vi efter bedste evne forsøge at oprette ekstra træningshold på netop de tidspunkter.

Dbh Trænerteamet

27.08.2024