Båstad seniorer maj 2024
Tilmeldingsfrist er overskredet

TENNISCAMP I BÅSTAD – 24. - 26. MAJ 2024

Træningstur for voksne medlemmer – motionister, begyndere og øvede spillere.

Kære FTK-Seniorspiller.

Så er der igen mulighed for at deltage i en fantastisk tenniscamp i Båstad, Sverige.

Tennistræning, hygge, afslapning, fællesspisning og overnatning på Båstad Sportscenter.

Prisen er 2225,- og inkluderer to overnatninger på Båstad Vandrehjem (1 minuts gang til banerne), fuld kost (med spisning på Boathouse restaurant i byen lørdag aften) og logi samt 8 timers tennis på udendørs tennisbaner med trænere. Prisen er pr. person i dobbeltrum eller flerpersonersrum (mulighed for at få enkeltværelse - koster ca. 275,- ekstra for to nætter).

Der er til denne tur 28 pladser, og tilmelding er efter først-til-mølle princippet. Vi stiller denne gang med 5 trænere. Hver bane har maks 4 spillere - vi har booket i alt 7 baner.

I får mulighed for selv at skrive jer på træningstemaer på forhånd, så I kan arbejde mere i dybden med netop de temaer, som I ønsker. Til selve træningen opdeles spillerne efter niveau, så alle får det mest optimale ud af det - derfor kan vi heller ikke garantere, at du får lige netop alle dine ønsker opfyldt, da det kommer an på de øvrige spillere på dit niveau - men vi gør naturligvis vores bedste for at få det hele til at gå op :-)

Se programmet herunder:

Program for campen:

Vi mødes fredag kl 17 ved Båstad Sportscenter, tjekker ind på vandrehjem og får lidt at spise (man arrangerer fælleskørsel eller sørger selv for komme derop - vi er naturligvis gerne behjælpelig med at koordinere kørsel).

Fredag

Aftensmad kl. 17 og efterfølgende træning fra kl. 18 – 20 efterfulgt af fælles hygge.

Lørdag

Morgenmad kl. 8-9 og træning fra kl. 9.00 – 11.00

Frokost kl. 14 og træning fra kl. 15.00 – 17.00

Aftensmad kl. 18.30 i restaurant Boathouse efterfulgt fælles hygge (med i prisen er en valgfri forret, valgfri hovedret samt valgfri dessert - drikkevarer køber man selv). Se menukort ved at klikke her

Søndag

Morgenmad kl. 9 og træning fra kl. 10.00 – 12.00

Frokost kl. 12.00 og dernæst kørsel hjemad.

Med i prisen er også "grønne sodavand" og andet hygge til om aftenen :-)

Trænerne på turen er Behzad Samimi, Josephine Bentzen, Markus Buksted, Frederik Hausner og Jeppe Nielsen

23.04.2024
24.05.2024 kl. 17.00 - 26.05.2024 kl. 13.00