Klubmesterskab 2024 seniorer - DOUBLE
Tilmeldingsfrist er overskredet

Skal du være med til årets fedeste klubmesterskab?

Så har du allerede nu muligheden for at melde dig - husk, at fristen for tilmelding er onsdag den 29. maj.

Bemærk, at du er ved at tilmelde dig i en double-række. Ønsker du (også) at melde dig til i single, så følg DETTE LINK

KLIK HER for at læse alt omkring klubmesterskaberne for seniorer.

Har du spørgsmål til klubmesterskaberne, så kontakt Frederik på hausner@farumtennis.dk

Vigtige deadlines at tage højde for inden I tilmelder jer en doublerække:
1. deadline - 1. juli: Mindst to af jeres puljekampe skal være afviklet til denne dato
2. deadline - 15. august: Alle jeres puljekampe skal være afviklet til denne dato
3. deadline - 1. september: Alle kvart- og semifinaler skal være afviklet til denne dato.

Finalekampe afvikles på den store finaledag den 7. september (der gives ikke dispensation for at afvikle finalekampe på anden dag end 7/9).

Husk, at vi arrangerer stort klubarrangement den 7. september for alle med popcorn, lotteri, mad, drikke, fede tenniskampe og meget mere. Sæt allerede nu X i kalenderen, så I kan deltage - uanset om I når hele vejen til finalen eller ej!

OBS:
Vær realistisk ift. jeres tilmeldinger, så I er sikre på, at I kan overholde ovenstående deadlines, og det derved ikke går udover de øvrige spillere i jeres pulje.

29.05.2024
01.06.2024 kl. 00.00 - 01.09.2024 kl. 23.59
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'
Hold i dag