Motionisttræning LETØVET søn 10.40-12
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Tilmelding til Motionisttræning Inde 2024-25

Holdnavn: Motionisttræning - letøvet

Periode: 6. oktober 2024 - 13. april 2025

Træner:

Søndag kl. 10:40 - 12:00 - Josephine Bentzen - bane 4

HVORNÅR ER JEG "LETØVET"?
- LÆS DETTE, INDEN DU MELDER DIG

• Jeg har nogenlunde styr på de grundlæggende tennisregler, og jeg har efterhånden oparbejdet mig en nogenlunde kamperfaring i form af holdkampe, klubmesterskabskampe og kampe af forskellig art til træning.
  • Jeg er ikke i tvivl om, hvordan jeg holder de forskellige greb.
  • Jeg kan slå for- og baghånd med rimelig sikkerhed – jeg kan altså ramme den side af banen, som jeg sigter efter tre-fire gange i træk.
  • Jeg føler mig ikke altid helt sikker, når jeg skal hen til bolden, men ofte ender jeg alligevel med at være i balance, når jeg slår til bolden.
  • Jeg har til tider et anstrengt forhold til min ketcher.
  • Jeg har en nogenlunde stabil serv, hvor en af mine to server ofte kommer i spil.
  • Jeg ved, hvordan jeg flugter, men jeg går ikke efter at bruge det i spilsituationer.

Minimum antal solgte pladser for at holdet bliver oprettet: 4

Ferie og aflysninger:

Efterårsferie: Mandag den 14. oktober - søndag den 20. oktober

Juleferie: Fredag den 20. december - onsdag den 1. januar

Vinterferie: Mandag den 10. februar - søndag den 16. februar

De nævnte dage er inkl.

Har du spørgsmål til træningen, så kontakt venligst Frederik på: hausner@farumtennis.dk

VIGTIGT: Er det hold, som du ønsker at træne på, udsolgt, så skriv dig på ventelisten til holdet. Så kan vi nemlig se, hvor der er stor interesse for træning, og på den måde kan vi efter bedste evne forsøge at oprette ekstra træningshold på netop de tidspunkter.

Dbh Trænerteamet

13.04.2025